Garantievoorwaarden

Op al onze producten geven wij 2 jaar fabrieksgarantie, exclusief de (eventueel ingebouwde) oplaadbare accu of batterij.
Op alle ingebouwde en oplaadbare accu's of batterijen zit 1 jaar garantie.
Tip: gebruikt u een product met een accu een tijdje niet? Zet het product indien mogelijk uit met de schakelaar en leg het binnenshuis met een volle accu weg. We raden aan om elk product minimaal elk half jaar even te gebruiken en op te laden.

Wij geven geen garantie op visuele schade. Bijvoorbeeld (lak)schade door gebruik/slijtage, of schade door weersomstandigheden/verkleuring door zonlicht.

Wilt u na de herroepingstermijn van 30 dagen een product onder garantie terugsturen om deze te laten repareren of vervangen? Dan dient u zelf hiervoor de verzendkosten te betalen. Wij betalen de verzendkosten om het product na reparatie aan u terug te zenden. In de  meeste gevallen kunnen wij het product binnen 1 week repareren of vervangen.

Reparatie instructies:

Neem voordat u een product ter reparatie opstuurt altijd even contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij u helpen zonder dat u het product hoeft te retourneren.
Stuurt u een product ter reparatie op, voeg dan altijd even een brief toe waar in ieder geval het volgende op staat vermeld:
- Uw bestellingsreferentie.
- Uw naam, uw adres en uw e-mailadres.
- Eventueel een PostNL afhaallocatie indien u hier het product na reparatie wilt ontvangen.
- Een omschrijving van het defect.

Stuurt u, indien van toepassing, alle toebehoren ook mee (bijvoorbeeld de USB-kabel en -oplader), zodat wij de werking van die onderdelen ook kunnen testen.

Het reparatieadres is:
Topsjop.nl
Waling Dijkstrastraat 70
9077 SR  Vrouwenparochie Nederland