Garantievoorwaarden

Op al onze producten geven wij 2 jaar fabrieksgarantie, exclusief de (eventueel ingebouwde) oplaadbare accu of batterij.
Op alle ingebouwde en oplaadbare accu's of batterijen zit 1 jaar garantie.
(Tip: gebruikt u een product met een accu een tijdje niet? Leg het dan altijd binnen, met een half volle accu weg. Indien u niet kunt zien of een accu half vol is, is een volle accu altijd beter dan een lege accu.)
Indien nodig kunnen wij in veel gevallen wel tegen de kostprijs helpen met het vervangen van een accu.
Wilt u na de herroepingstermijn van 30 dagen een product onder garantie terugsturen om deze te laten repareren of vervangen? Dan dient u zelf hiervoor de verzendkosten  te betalen. Wij betalen de verzendkosten om het product na reparatie terug bij u thuis te krijgen. In de  meeste gevallen kunnen wij het product binnen 1 week repareren of vervangen.

Reparatie instructies:

Neem voordat u een product ter reparatie opstuurt altijd even contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij u helpen zonder dat u het product hoeft te retourneren.
Stuurt u een product ter reparatie op, voeg dan altijd even een brief toe waar in ieder geval het volgende op staat vermeld:
- Uw bestellingsreferentie
- Uw naam
- Uw adres
- Uw email adres
- Eventueel een PostNL afhaallocatie indien u hier het product na reparatie wilt ontvangen.
- Een omschrijving van het defect.

Stuur indien van toepassing alle toebehoren ook mee (bijvoorbeeld de USB kabel en oplader) zodat wij die ook kunnen testen.

Het reparatieadres is:
Topsjop.nl
Waling Dijkstrastraat 70
9077SR Vrouwenparochie