Garantievoorwaarden

Op al onze producten geven wij 2 jaar fabrieksgarantie, exclusief de (eventueel ingebouwde) oplaadbare accu of batterij.
Op alle ingebouwde en oplaadbare accu's of batterijen zit 1 jaar garantie. (Tip: gebruikt u een product met een accu een tijdje niet? Zet het product indien mogelijk uit met de schakelaar, en leg het binnen, met een half volle accu weg. Indien u niet kunt zien of een accu half vol is, is een volle accu altijd beter dan een lege accu.)

Wij geven geen garantie op visuele schade. Bijvoorbeeld (lak)schade door gebruik/slijtage, of schade door weersomstandigheden/verkleuring door zonlicht.

Wilt u na de herroepingstermijn van 30 dagen een product onder garantie terugsturen om deze te laten repareren of vervangen? Dan dient u zelf hiervoor de verzendkosten  te betalen. Wij betalen de verzendkosten om het product na reparatie terug bij u thuis te krijgen. In de  meeste gevallen kunnen wij het product binnen 1 week repareren of vervangen.

Reparatie instructies:

Neem voordat u een product ter reparatie opstuurt altijd even contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij u helpen zonder dat u het product hoeft te retourneren.
Stuurt u een product ter reparatie op, voeg dan altijd even een brief toe waar in ieder geval het volgende op staat vermeld:
- Uw bestellingsreferentie
- Uw naam
- Uw adres
- Uw email adres
- Eventueel een PostNL afhaallocatie indien u hier het product na reparatie wilt ontvangen.
- Een omschrijving van het defect.

Stuur indien van toepassing alle toebehoren ook mee (bijvoorbeeld de USB kabel en oplader) zodat wij die ook kunnen testen.

Het reparatieadres is:
Topsjop.nl
Waling Dijkstrastraat 70
9077SR Vrouwenparochie